پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

معرفی انجمن های خیریه ایرانشهر (1)

معرفی انجمن های خیریه ایرانشهر (1)

ارتباط ایرانشهر :چندی است انجمن های خیریه ایی در ایرانشهر پا به عرصه گذاشته اند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد و جای خالی چنین نهادهایی احساس می شد ولی متاسفانه همتی برای فعالیت وجود نداشت که خوشبختانه این همت نیز توسط عده ایی خیر اندیش بوجود آمد.

یکی از این انجمن های خیریه انجمن حمایت از زندانیان است که در حمایت از زندانی ها و خانواده های این افراد بوجود آمده است که مطلب ذیل مصاحبه ایی خودمانی با مسوول این انجمن است که به نظر شما عزیزان می رسد . ( سعی بر این است که انجمن های خیریه ایرانشهر در این وبلاگ معرفی گردد لذا از دوستان عزیز تقاضامندم انجمنهایی که می شناستد معرفی نمایند تا بدین طریق تقدیری از این عزیزان هر چند کوچک انجام شود . )

عبدالعزیز براهویی دبیر ورزش بازنشسته آموزش و پرورش و مدیر افتخاری فعلی انجمن حمایت از زندانیان در گفتمانی اختصاصی با وبلاگ ارتباط ایرانشهر در خصوص این انجمن گفت : این انجمن از چندی قبل اسماً بوده ولی فعالیتی نداشته است ، فعالیت آن بیشتر از فروردین سال 1389 شروع شد .

وی در ادامه افزود : قبلاً مکان ثابتی برای دفتر انجمن وجود نداشت و سرمایه انجمن تا قبل از مدیریت جدید بالغ بر 5 میلیون تومان بود که از سال 1389 و با همکاری شورا و شهرداری ایرانشهر مکان فعلی به جهت دفتر انجمن انتخاب شد .

براهویی درخصوص جذب سرمایه و امکانات فعلی انجمن اظهار داشت: از سال 89 حدود 30 الی 40 میلیون تومان از طریق کمکهای مردمی جذب کرده ایم و در حال حاضر یک دستگاه آمبولانس جنازه کش ( در ایرانشهر با این معضل به شدت مواجه بودیم ) و یک بلوک زنی نیز راه اندازی کرده ایم که هم اشتغال زایی برای زندان داشته باشیم و هم در آمدی برای انجمن باشد. که زمین بلوک زنی نیز توسط شهرداری به انجمن اهدا شده است .

مدیر انجمن حمایت از زندانیها افزود: 60 سبد کالا به مبلغ دو میلیون و چهار صد هزار تومان برای خانواده های زندانیان در دست داریم که با کمکهای مردمی به امید خدا به 100 سبد در ماه رمضان خواهیم رساند .سبد خانوار شامل برنج ، روغن، قند، مایع ظرفشویی، پودر رختشویی و چای به مبلغ هر سبد 40 هزار تومان می باشد .

عبدالعزیز براهویی با گلایه از شهروندان ایرانشهری اظهار داشت : متاسفانه شهروندان ایرانشهری کمکی به این انجمن نداشته اند و بیشترین کمکها از زاهدان و خاش بوده است . بسیاری از خانواده های زندانیان در مضیقه می باشند و برخی حتی نانی برای خوردن نیز ندارند ، کمک به این افراد عاقبت بخیری را برای عزیزان خیر با خود به همراه خواهد داشت . ضمناً باید از شورا و شهرداری بابت همکاری های بیشایبه اشان تشکر نمود.

شماره حساب انجمن حمایت از خانواده زندانیان 0106796501001 می باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد