پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

یک کارگاه تولید زولبیا در مغازه تعویض روغنی ایرانشهر تعطیل شد

 

در ماه مبارک رمضان؛                      

یک کارگاه تولید زولبیا در مغازه تعویض روغنی ایرانشهر تعطیل شد
زاهدان - رییس مرکز بهداشت ایرانشهر گفت: یک کارگاه غیر مجاز تولید زولبیا در ایرانشهر که در مغازه تعویض روغنی اقدام به پخت زولبیا بامیه می کرد، تعطیل شد.

'احمد بامری' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون پنج قنادی به دلیل رعایت نکردن مسایل بهداشتی در این شهرستان تعطیل شدند.
وی بیان کرد: سه گروه از بازرسان مرکز بهداشت ایرانشهر از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از 100 واحد آشپزخانه و قنادی بازدید کردند.
وی گفت: تقاضای زیاد مردم در ماه مبارک رمضان برای خرید زولبیا و بامیه موجب شده که متاسفانه بعضی افراد سودجو بدون رعایت مسایل بهداشتی با پخت زولبیا در مکان های نامناسب بهداشتی سلامت مردم را به مخاطره اندازند.
رییس مرکز بهداشت ایرانشهر ضمن هشدار به تولید کنندگان زولبیا که مسایل بهداشتی را رعایت نمی کنند اظهار داشت: سلامت مردم بسیار مهم است و با افرادی که اقدام به تولید مواد غذایی و شیرینی جات غیر بهداشتی کنند طبق قانون برخورد می شود.
بامری تاکید کرد: گروه های بهداشتی بطور شبانه روزی از واحدهای مواد غذایی، آشپزخانه ها و قنادی ها بازدید می کنند.
وی از شهروندان ایرانشهر خواست با توجه به گرمای هوا از خرید مواد غذایی از دستفروشان و مکانهای غیرمجاز و غیربهداشتی خودداری کنند.
رییس اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر نیز به خبرنگار ایرنا گفت: با افرادی که موازین بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود.
'محمد کیخا' افزود: طی چند روز گذشته پرونده شش قنادی در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است که از این تعداد پنج واحد تعطیل شدند. ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد