پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

120 خانه کپری در این شهر بندری تخریب شد

 

 

شهردار چابهار:                      

120 خانه کپری در این شهر بندری تخریب شد
چابهار - شهردار چابهار گفت: 120 باب خانه های کپری از نوع حصیری و چوبی، اتاقک بلوکی و غیره ساخته شده در زمین های دولتی، باحضور دادستان و جمعی ازمسوولان محلی، در شهر بندری چابهار تخریب شد و زمین های تصرفی به بیت المال بازگشت.

'حمیداله بلیده' روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این خانه های کپری درضلع شرقی زمینهای شرکت واحد اتوبوسرانی به وسعت 9 هکتار، در یک کیلومتری شهر بندری چابهار قرارداشت.
وی اظهارداشت: تجمع شمار زیادی از کپرنشینان در محدوده یادشده موجب تعرض و دست درازی آنان به زمین های دولتی و ساخت و سازهای غیرقانونی در زمینهای بیت المال شده بود.
شهردار چابهار با ابراز ناخرسندی از اشاعه پدیده کپرنشینی بخصوص طی سالهای اخیر در این شهر بندری، گفت: برای جلوگیری از چنگ اندازی عده ای سودجو به حقوق بیت المال، باید اقدامهای لازم ازسوی مسوولان ذیربط انجام شود.
فرماندار چابهار نیز چندی پیش در نشستی خطاب به رییس مسکن و شهرسازی این شهرستان گفت: مسوولان مربوطه باید برای حفظ حقوق بیت المال بکوشند و اجازه ندهند این دارایی ها توسط عده ای سودجو به یغما برود.
'ایرج حیدری' تصریح کرد: اگر مافیای زمین خواری پشت این داستان وجود دارد، عوامل آن باید به سرعت شناسایی و مجازات شوند.
وی گفت: به منظور جلوگیری از اقامت مجدد کپرنشینان در مناطقی که خانه های کپری در آنجا تخریب شده است، مقرر شد؛ پایانه مسافربری شهر چابهار با همکاری شهرداری و بخش خصوصی تا دیماه امسال در همین مکان ساخته و راه اندازی شود. ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد