پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

طغیان رودخانه سرباز به تاسیسات زیربنایی توابع راسک خسارت وارد کر

 

 

طغیان رودخانه سرباز به تاسیسات زیربنایی توابع راسک خسارت وارد کرد                      

زاهدان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طغیان رودخانه سرباز بر اثر بارندگی های اخیر به تاسیسات زیربنایی، راه های ارتباطی و شبکه برق برخی مناطق تابعه این شهرستان خسارت وارد کرد.

'حجتعلی شایانفر' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای دیروز همزمان دو وضعیت توفان و بارندگی در منطقه سرباز به وقوع پیوست و موجب وارد آمدن خسارات به تاسیسات زیربنایی توابع این شهرستان شد.
وی گفت: در آشار، مچکور و پیردان واقع در منطقه عمومی شهرستان سرباز بر اثر بارندگی های روز گذشته که 28 میلیمتر گزارش شده است تیرهای برق دچار شکستگی و در نتیجه آن برق این مناطق قطع شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تلاش کارکنان اداره برق شهرستان سرباز تا ساعت 5/2 بامداد بخش اعظم مشکل قطعی برق رفع شد.
وی افزود: تعدادی از راه های روستایی در مسیر رودخانه سرباز نیز بر اثر طغیان رودخانه مسدود شده بودند که اکنون با تلاش کارکنان اداره راه و ترابری تمام راه های اصلی و فرعی این شهرستان باز است.
شایانفر گفت: تاکنون خوشبختانه بر اثر این بارندگی ها تلفات جانی گزارش نشده اما تاسیسات زیربنایی، راه ها و شبکه برق و محصول خرمای سر درختی کشاورزان توابع این شهرستان دچار خساراتی شده است.
وی تصریح کرد: برآورد ارزش ریالی خسارات وارده در مناطق آسیب دیده شهرستان سرباز در دست بررسی است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیشتر بارندگی های چند روز گذشته به صورت پراکنده، موقتی و رگباری بوده و شهرستان های نیکشهر و سرباز و تاحدودی ایرانشهر و زابلی را در بر گرفته است. ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد