پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

هجوم نوعی موریانه به منازل مردم نیکشهر آنها را وحشت زده کرد

هجوم نوعی موریانه به منازل مردم نیکشهر آنها را وحشت زده کرد

نیکشهر-خبرنگار روزدرآ: پس از بارندگی و طوفان شب گذشته در شهرستان نیکشهر و به دنبال آن هجوم حشراتی شبیه موریانه به منازل و امکان عمومی مردم این شهرستان را وحشت زده نمود.

مردم شهرستان نیکشهر معتقدند که این نوع موریانه های بالدار زرد رنگ بلافاصله پس از اتمام بارندگی های شب گذشته ظاهر شدند و به منازل و امکان عمومی هجوم بردند.

یک شهروند نیکشهری از بوجود آمدن چنین پدیده ای پس از بارندگی اظهار شگفتی کرد و بیان داشت: این نوع حشرات بالدار سیاه و زرد رنگ دیشب حتی در رختخواب اکثر شهروندان نیکشهری ظاهر شده و این امر موجب وحشت مردم بخصوص کودکان شده است.

خان محمد با بیان اینکه در گوشه کنار حیاط منازل این حشرات به شکل گسترده ای دیده شده و مزاحمت های زیادی را برای شهروندان ایجاد نموده است اظهار داشت: شاید این حشرات بخاطر خنک شدن هوا پس از بارندگی از لانه های خود خارج شده اند و در روزهای معمولی چنین حشراتی دیده نمی شود.

شب گذشته پس از بارندگی توام با گرد و غبار در مرکز شهرستان و برخی روستاهای اطراف نوعی حشره بالدار چند سانتی شبیه موریانه اما بزرگتر از حد معمول به منازل مردم و حتی رختخواب ها هجوم بردند که این امر باعث بی خوابی عده ای از مردم و وحشت آنها را در پی داشته است.

بیشترین محل هجوم حشرات در منازلی گزارش شده که دارای حیاط سرسبز بوده و یا همجوار باغستان ها می زیسته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد