پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

دولت سالانه باید خسارت وسایل برقی مردم را بدهد

 

 جدگال با اشاره به کاهش افت ولتاژ برق در برخی مناطق کشور:               

دولت سالانه باید خسارت وسایل برقی مردم را بدهد

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدتی است که افت ولتاژ برق در این منطقه موجب تخریب و آسیب دیدن دستگاه‌های برقی مردم شده است٬ گفت: دولت باید برای اجرای طرح‌های کاهش افت ولتاژ برق اعتبار لازم را در نظر بگیرد که این مستلزم عزم جدی است.

"یعقوب جدگال" در گفت‌و گو با خبرنگار خانه ملت با بیان این که مدتی است که مردم منطقه چابهار با مشکل جدیدی به نام افت و قطع ولتاژ برق روبه‌رو شده‌اند٬ افزود: افت متداول برق در روستاهای منطقه موجب نارضایتی و کلافگی مردم شده است.

نماینده مردم چابهار٬ کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که یکی از مهم‌ترین آثار قطع و افت متداول برق٬ آسیب‌ رسیدن به دستگاه‌های برقی است٬ گفت: سالانه هزاران دستگاه برق مانند یخچال٬ لباسشویی و به‌ویژه کولرهای گازی به‌علت افت برق آسیب می‌بینند.

نماینده چابهار با بیان این که مردم این منطقه به هیچ وجه توان خرید دستگاه‌های برقی جدید را ندارند٬ یاد‌آور شد: این در حالی است که دولت در رابطه با افت شدید برق و آسیب دستگا‌ه‌ها و پرداخت خسارت هیچ اقدامی را انجام نداده است.

عضو کمیسیون شوراها با بیان این که مسئولان برای حل مشکل افت شدید برق باید اقدام مناسبی را انجام دهند٬ گفت: افزایش ترانس‌های برق روستایی و توسعه میدان‌های برق و ساخت نیروگاه تولید برق از مهم‌ترین راه‌ها برای حل مشکل افت شدید برق است.

وی با بیان این که یکی از مهم‌ترین طرح‌ها که از دید مسئولان وزارت نیرو مغفول مانده است٬ طرح ایجاد نیروگاه برق آبی در دریای خلیج فارس است٬ تصریح کرد: دولت می تواند با اختصاص اعتبار لازم این طرح مناسب را اجرایی کند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان این که اجرای طرح‌های کاهش افت ولتاژ اعتبار مناسبی را طلب می‌کند٬ افزود: دولت یا باید سالانه خسارت وسایل برقی مردم را بدهد و یا برای اجرای طرح‌های کاهش افت ولتاژ برق اعتبار مناسبی در نظر بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد