پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی چابهار با ظرفیت تولید سالانه 3 میلیون

 

 ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی چابهار با ظرفیت تولید سالانه 3 میلیون تن محصول در چابهار

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به ساخت خط لوله اتیلن جنوب از عسلویه تا چابهار از ایجاد منطقه ویژه پتروشیمی چابهار با ظرفیت تولید سالانه 3 میلیون تن محصول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی بساق زاده مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی بااشاره به پایان رسیدن مطالعات ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر چابهار ، افزود: با بهره برداری از خط لوله هفتم سراسری گاز و ایجاد یک انشعاب از این خط لوله تا بندر چابهار خوراک مورد نیاز صنایع پتروشیمی بندر چابهار تامین خواهد شد.
بساق زاده با اعلام اینکه سیاست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایجاد خط لوله اتان و اتیلن جنوب تا بندر چابهار است، بیان کرد: با انتقال اتان از بندر عسلویه به چابهار ساخت واحدهای جدید پتروشیمی در این منطقه از توجیه اقتصادی بالایی برخوردار خواهد شد.
مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در فاز اول امکان سنجی ایجاد سه میلیون تن ظرفیت تولید محصولات پتروشیمیایی در چابهار انجام شده است، تاکید کرد: نزدیکی به بازارهای هدف، دسترسی به آبهای آزاد دریای مکران و وجود آب کافی از مهمترین مزیتهای ایجاد هاب پتروشیمی در بندر چابهار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد