پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پیشرفت این شهر بندری در گرو اهتمام ویژه مسوولان ذیربط است

 

امام جمعه اهل سنت چابهار:                      

پیشرفت این شهر بندری در گرو اهتمام ویژه مسوولان ذیربط است
چابهار - امام جمعه اهل سنت چابهار گفت: با اهتمام ویژه مسوولان ذیربط ، شاهد رشد و پیشرفت هر چه بیشتر این شهر بندری در سواحل دریای عمان خواهیم بود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، مولوی 'عبدالرحمن ملازهی' در دیدار با مدیرعامل این سازمان اظهار امیدواری کرد؛ با برنامه ریزیهای مطلوب و مناسب مدیرعامل جدید این سازمان، مردم شاهد آبادانی و عمران بیش از پیش این نقطه از میهن اسلامی باشند.
وی افزود: مردم خطه زرخیز چابهار نیازمند خدمت صادقانه هستند و همواره خدمتگزاران خود را دوست دارند و برای آنان دعا می کنند.
امام جمعه اهل سنت چابهار ادامه داد: وجود منطقه آزاد 'گوادر پاکستان' به دلیل قرابت مرزی با شهرستان چابهار همواره از دغدغه های برخی مسوولان بوده که باید با پیشرفت چابهار، این دغدغه و تهدید، به فرصت تبدیل شود.
مسوول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت چابهار نیز در این دیدار گفت: با آغاز عملیات اجرایی راه‌ آهن چابهار و فعال سازی کریدور شمال ـ جنوب، امید است با نگاه بلند دولت به چابهار ، آینده ای خوب و درخشان برای این منطقه رقم بخورد.
حجت الاسلام 'ابراهیم غلامی' بااشاره به ظرفیت‌های مختلف این خطه اظهارداشت: چابهار دارای ظرفیت‌های فرهنگی و اقتصادی بالایی است که با تشویق سرمایه‌گذاران و جذب آنان می توان این ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.
وی افزود: تعریف چابهار به عنوان قطب ترانزیت و نیز برگزاری جشنواره‌ها در این شهر بندری، باعث رونق و رفت و آمد مردم نقاط مختلف کشور به این منطقه و افزایش احساس امنیت می شود.
'شهباز یزدانی' مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این دیدار با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی این سازمان گفت: ادامه احداث مسجد بزرگ منطقه آزاد چابهار به صورت هیات امنایی و راه اندازی مجدد درمانگاه منطقه آزاد چابهار به منظوررفاه حال مردم از برنامه های اولویت دار این منطقه است. ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد