پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

آتش زدن زباله معضل سازمان آتش نشانی زاهدان

 

 

آتش زدن زباله معضل سازمان آتش نشانی زاهدان                      

زاهدان- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: تلنبار کردن زباله ها و آتش زدن آنها در مجتمع های آپارتمانی توسط برخی افراد، حریق بزرگی را بوجود می آورد که در نهایت ماموران آتش نشانی مجبور به اطفای آن می شوند.

'نادر عربشاهی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه افزایش و تکرار آتش زدن زباله ها در مجتمع های مسکونی و برخی محله ها در روزهای اخیر به معضل جدید این سازمان تبدیل شده است.
وی اظهار داشت: هفته ای چندین بار به ایستگاههای آتش نشانی مختلف در سطح شهر گزارشاتی مبنی بر حریق عظیم بر اثر آتش زدن زباله در مجتمع های آپارتمانی اعلام می شود که ماموران را به زحمت می اندازد.
وی بیان کرد: در اغلب مجتمع های آپارتمانی که فاقد مخزن های جمع آوری زباله هستند و مدیریت مطلوبی برای زباله در آنها وجود ندارد، ساکنان کیسه های زباله را به خارج از مجتمع می برند و روی هم تلنبار می کنند و با آتش زدن آنها به نوعی می خواهند از شر زباله ها خلاص شوند.
او ادامه داد: آتش زدن تپه هایی از زباله، حریق بزرگ و دود غلیظ و بدبویی را ایجاد می کند که به دلیل ناتوانی در اطفای آن از سوی مسببانش، متوسل به ماموران آتش نشانی می شوند و ساعاتی از وقت نیروهای این سازمان را به هدر می دهند در حالیکه ممکن است در همان زمان فردی در گوشه دیگر زاهدان نیاز به کمک فوری ماموران داشته باشد.
وی بیان کرد: دیروز بعد از ظهر اتش زدن زباله در کنار دیوار اطراف مجتمع نسیم واقع در خیابان دانش حریق بزرگی را باعث شد که ماموران آتش نشانی ساعاتی را برای اطفای آن وقت صرف کردند. ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد