پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

حل بخش عمده ای از مشکل بیکاری با راه اندازی پتروشیمی در چابهار

یزدانی مطرح کرد:

حل بخش عمده ای از مشکل بیکاری با راه اندازی پتروشیمی در چابهار

چابهار - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار گفت: با راه اندازی پتروشیمی در چابهار بخش عمده ای از مشکل بیکاری حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهباز یزدانی ظهر چهارشنبه در دیدار با مسئولان و شهروندان کنارک با اشاره به مشکل اشتغال در منطقه، اظهار داشت: با عملی شدن مصوبه هیئت دولت و راه اندازی طرح ملی صنایع پتروشیمی در چابهار بخش عمده ای از مشکل و معضل بیکاری جوانان منطقه حل خواهد شد.

وی گفت: درمانگاه منطقه آزاد چابهار که مدت کوتاهی است تعطیل شده به زودی راه اندازی مجدد می شود و همچنان به صورت رایگان به قشر محروم سرویس و خدمات پزشکی - درمانی ارائه می دهد.

وی افزود: با فعالیتهای اقتصادی ازجمله راه اندازی خط کشتیرانی مستقل به مقصد چابهار، ترانزیت به منظور تامین و توزیع کالاهای شرق کشور و نیز اتصال چابهار به شبکه ریلی سراسری ضمن کمک به پیشرفت منطقه می توان به وضعیت رفاهی مردم بهبود بخشید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنارک نیز در این جلسه بیان داشت: کنارک با دارا بودن پتانسیلهای مختلف توسعه ای ازجمله گل فشان کهیر در بحث گردشگری و وجود جاده ترانزیتی زرآباد به بندرعباس می تواند به عنوان یکی از شاخصه های توسعه مطرح شود.

افشین ارشادی گفت: کنارک با دارا بودن بیش از 500 لنج صیادی توانایی تامین 40 درصد از ماهی کشور را دارد که آن را به عنوان یکی از بزرگترین بنادر صیادی می شناسند و استفاده از این ظرفیت شیلاتی در جهت صادرات محصولات دریایی از طریق منطقه آزاد چابهار می تواند باعث پیشرفت و توسعه دو جانبه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد