پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

وظیفه خبرنگاران سیستان و بلوچستان زدودن چهره منفی از استان است

 

 نماینده مردم ایرانشهر در مجلس:

وظیفه خبرنگاران سیستان و بلوچستان زدودن چهره منفی از استان است
زاهدان - نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین وظیفه خبرنگاران فعال در سیستان و بلوچستان زدودن چهره منفی از استان و معرفی توانمندی ها و ظرفیت های آن است.

'محمدقیوم دهقانی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فرارسیدن سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار ایرنا بدست طالبان در افغانستان و روز خبرنگار را گرامی داشت.
وی افزود: امروزه آگاهی مسوولان از مشکلات و تلاش آنان در زمینه رفع معضلات و چالش های موجود در جامعه نتیجه اقدامات مطلوب رسانه های مختلف ایران در زمینه اطلاع رسانی است.
وی گفت: بنابر فرموده امام خمینی(ره) مسوولان باید هر آنچه که انجام می دهند از طریق رسانه ها و تریبون ها به مردم بگویند.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران در سراسر ایران اسلامی بویژه سیستان و بلوچستان وظیفه دارند نکات مثبت موجود در استان را آنچنان که هست به صورت واقعی بدون هیچ گونه تحریف با اطلاع رسانی صحیح در اختیار مردم کشور قرار دهند.
وی گفت: رسانه ها باید بگونه ای عمل کنند که اگر از هر کس در هر نقطه ای از ایران اسلامی در ارتباط با سیستان و بلوچستان نظر خواهی شود بلافاصله استانی ناامن به دلیل شرارت و قاچاق مواد مخدر در اذهان تداعی نشود.
دهقانی افزود: رسانه ها باید توجه داشته باشند که رخ دادن حوادث، شرارت، ناامنی، قاچاق، دزدی، قتل مختص به یک منطقه نیست و احتمال وقوع آن در تمام نقاط کشور و دنیا وجود دارد بر همین اساس نباید چهره استان و منطقه خاصی تخریب شود.
وی بیان داشت: معرفی توانمندی های سیستان و بلوچستان در زمینه های کشاورزی، صنعت، معدن و بازرگانی توسط رسانه ها و مطبوعات نقش موثری در گرایش فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در این استان خواهد داشت.
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی خبرنگاری را از مشاغل سخت و زیان آور دانست و اظهار داشت: کار فعالان عرصه خبر در زمینه بیان واقعیت ها با نهایت دقت و در کمترین زمان ممکن، بسیار قابل تقدیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد