پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

تولید صادرات گرا رمز توسعه سیستان و بلوچستان است

رییس سازمان بازرگانی:

تولید صادرات گرا رمز توسعه سیستان و بلوچستان است
زاهدان - رییس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: تولید صادرات گرا یکی اولویت های اصلی توسعه استان است، زیرا هیچ تولیدی بدون تجارت خارجی و صادرات ماندگار نیست.

به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان، 'ایرج حسن پور' در نشست تخصصی و مشترک مدیران صنعت و تجارت و بازرگانی استان افزود: تولید صادرات گرا یکی از اهداف و برنامه های توسعه استان است.
وی ااضافه کرد: عملا اگر تجارت خارجی و صادرات به صورت قدرتمند در کنار تولید قرار نگیرد هیچ تولیدی ماندگاری نخواهد بود.
حسن پور گفت: تعامل بخش صنعت و تجارت با شرایط ویژه سیستان و بلوچستان زمینه رشد و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد استان و ایجاد اشتغال و افزایش امنیت پایدار را فراهم می کند.
وی با تشریح ماموریت ها و اهداف و برنامه های سازمان بازرگانی استان، گفت: توسعه تجارت خارجی، توسعه بازرگانی داخلی و نظارت و بازرسی از جمله فعالیت های گسترده این سازمان بحساب می آید.
حسن پور اظهار داشت: در توسعه تجارت خارجی بازارهای دیگر کشورها و خروج از تجارت سنتی مورد توجه جدی قرار دارد و به منظور حمایت از صادرات جوایز صادراتی نیز به صادر کنندگان پرداخت می شود.
وی بازرسی و نظارت را یکی از حلقه های تنظیم بازار عنوان کرد و گفت: در این زمینه با حضور فعال بازرسان و بسیج عمومی نیروهای زیر مجموعه از جمله بازرسان مجامع و اتحادیه ها و ناظران افتخاری و پایش مستمر بازار و ایجاد مرکز اطلاع رسانی بازرگانی در زمینه هدفمند سازی یارانه ها و ساماندهی بیش از پیش تلفن 124 به فعالیت های نظارتی در استان پرداخته می شود. ک/1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد