پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

دوچرخه سواران سیستان و بلوچستان در رده بندی کشوری 14 پله صعود کر

 

دوچرخه سواران سیستان و بلوچستان در رده بندی کشوری 14 پله صعود کردند                      

زاهدان - نایب رییس هیات دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان گفت: دو چرخه سواران استان در رده بندی هیات های دوچرخه سواری کشور 14 پله صعود کردند

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان، 'شهاب قنبری' روز یکشنبه افزود: کمیته امور استان های فدراسیون دوچرخه سواری در آخرین رده بندی خود اسامی هیات های برتر دوچرخه سواری را اعلام کرد.
وی گفت: در این رده بندی سیستان و بلوچستان با کسب 250 امتیاز بالاتر از استان های کرمان، یزد، البرز، سمنان و گیلان در رده سیزدهم قرار گرفت.
نایب رییس هیات دوچرخه سواری سیستان و بلوچستان ادامه داد: هیات دوچرخه سواری استان برای نخستین بار توانست این رتبه را کسب کند و با یک درجه اختلاف بعد از اردبیل در رتبه سیزدهم قرار گرفت.
وی افزود: این رده بندی بر اساس 14 شاخص و 40 زیر شاخه از سوی معاونت امور ورزش سازمان تربیت بدنی تعیین و مورد بررسی قرار گرفته است.
قنبری توسعه امکانات، فناوری اطلاعات، نهادها و ساختارها، مدیریت و رفتار سازمانی، فرهنگی، محیط حقوقی، فرهنگی مشارکتی، قهرمانی، نرم افزاری، سخت افزاری و عمومی را از مهمترین این شاخص ها عنوان کرد.
وی از برگزاری دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن برای دوچرخه سواران خبر داد و گفت: این دوره با هدف ارتقای نشاط و تعالی روحی و معنوی در کنار نشاط و تعالی جسمانی و تقویت ابعاد فرهنگی در کنار ابعاد قهرمانی به عنوان امری لازم و ملزوم در روند قهرمان پروری در ورزش دوچرخه سواری استان برگزار شد. ک/1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد