پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

ترا رج به رج بافتم

ترا رج به رج بافتم

عاشقانه ای از نسرین بهجتی شاعر بلوچ از دفتر سوم ترا رج به رج بافتم


به شکل ماه..ستاره.. آسمان بی گلایه

ترا با شهد خودت پختم

مربایی که عالمی دانست

طعم عشق ترا دارد

نام ترا سرمشق جریمه های خودم کردم

دفتر شعرم پر شد از عطر گل رخ تو

گل رویت را بذر کردم

پاشیدم به مزرعه دلم

دنیا شد گلزار

ترا گلدوزی کردم آینه دوزی کردم

یکی به رنگ انگور

یکی به رنگ خوشه های رسیده گندم

به زیبایی عشقم پیراهنی بافتم

و کنار آینه ترا به توان هزار دیدم

و زدم به دل دنیا

و جواب سلام عابرانی را دادم

که مرا به جای تو می گرفتند !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد