پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

افتتاح جاده ترانزیت ایرانشهر ـ نیکشهر ـ چابهار

به زودی انجام می‌شود؛
افتتاح جاده ترانزیت ایرانشهر ـ نیکشهر ـ چابهار

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: به زودی جاده ترانزیت ایرانشهر ـ نیکشهر ـ چابهار به بهره‌برداری می‌رسد.

رحمدل بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به زودی قطعات پنج، شش، هفت، هشت و 9 جاده ترانزیت ایرانشهر ـ نیکشهر ـ چابهار افتتاح میشود و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث جاده ترانزیتی ایرانشهر ـ نیکشهر ـ چابهار یکی از پروژه‌های مهم شهرستان بوده که اعتبار آن از محل اعتبارات ملی است.
فرماندار ایرانشهر بیان کرد: آبرسانی به شهر بزمان، افتتاح کارخانه آرد شهرستان، راه‌اندازی مراکز آموزشی شبانه‌روزی دخترانه و پسرانه که با توجه به اعتبارات در نظر گرفته امیدواریم قابل افتتاح باشد و نیز راه‌اندازی فاز دوم بیمارستان ایران از طرح‌هایی است که طبق قول مساعد مسئولان مربوطه در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
بامری به شرایط شهرستان ایرانشهر اشاره کرد و گفت: ایرانشهر قابلیت‌های مختلفی دارد و شهر میزبانان ولایت است و اگر به طور مناسب ظرفیت‌های شهرستان شناخته و سرمایه‌گذاری‌های لازم انجام شود، می‌تواند تمام شهرستان جنوب استان را پوشش دهد.
وی ادامه داد: اگر شرایط بهداشتی و درمانی به شکل مناسب در شهرستان ایرانشهر فراهم شود، بالطبع آن شهرستان‌های نیکشهر، سرباز، دلگان و بخش‌های مهمی از خاش از منافع این شرایط بهره‌مند می‌شوند.
فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه سال گذشته شهرستان ایرانشهر رتبه نخست در ایجاد اشتغال را سطح استان کسب کرد، افزود: در سال‌جاری نیز بالغ بر 9 هزار نفر شغل به ایرانشهر اختصاص یافته که تاکنون بیش از هزار نفر وارد سامانه شده‌اند.
بامری با بیان اینکه امسال اولویت اعتبار بر اجرای پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود، خاطر نشان کرد: اعتبار اختصاص داده شده برای پروژه‌های نیمه تمام و یا پروژه‌هایی که در سال آینده و یا پروژه‌های احداثی جدید با توجه به نیاز و ضرورت شهرستان ایرانشهر است، هزینه می‌شود.
وی پروژه‌های نیمه تمام شهرستان را، راه‌اندازی مراکز آموزشی شبانه‌روزی، تکمیل طرح بیمارستان ایران، احداث خانه‌های بهداشت، پروژه‌های نیمه تمام راه‌های اصلی و روستایی، پیگیری مصوبات دور سوم سفر رئیس جمهور از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه تمام شهرستان ایرانشهر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد