پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

پهره..وبلاگ فرهنگی هنری وادبی بلوچستان

گلچین اخبار بلوچستان . آخرین خبرها و مقالات

احداث ترمینال مسافربری ایرانشهر

به زودی انجام می‌شود؛
احداث ترمینال مسافربری ایرانشهر

خبرگزاری فارس: شهردار ایرانشهر گفت: با همکاری و هماهنگی‌های انجام شده به زودی ترمینال مسافربری شهرستان ایرانشهر احداث می‌شود.

نعیم پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به منظور کاهش بار ترافیکی داخل شهر و جلوگیری از بحران ترافیکی، ترمینال مسافربری شهرستان ایرانشهر احداث می‌شود.
وی افزود: در اجرای صورت جلسه اریبهشت ماه سال‌جاری و بازدید مدیرکل مسکن و شهرسازی استان پیرامون اختصاص زمین به منظور ساماندهی صنوف مزاحم و ترمینال مسافربری تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

شهردار ایرانشهر ادامه داد: برای احداث ترمینال مسافربری ایرانشهر، 100هزار مترمربع زمین واقع در ضلع شرقی زمین پایانه بار اختصاص و به شهرداری تحویل داده شد.
پناه خاطرنشان کرد: یکسان سازی، تجمیع شرکت‌های مسافربری، جلوگیری از سر درگمی مسافران، ایجاد نظم ترافیکی و جلوگیری از آلودگی صوتی از اهداف احداث این ترمینال است.
وی اضافه کرد: در صورت اختصاص اعتبار لازم برای احداث این پروژه از سوی استانداری و یا اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان، شهرداری ایرانشهر مقدمات اجرای آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به عنوان یک ضرورت شهری در دستور کار قرار خواهد داد.
شهردار ایرانشهر اذعان داشت: امیدواریم با احداث ترمینال مسافربری، خدمات رفاهی مناسبی به شهروندان ارائه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد